you are the lucky number...

Friday, May 14, 2010

syahada & sobree wedding.. | outdoor shoot..

outdoor shooting utk wedding SYAHADA|SOBREE ni banyak dugaan.. tp Alhamdulillah.. kami dapat hadapi nya dengan tenang.. pengantin memberi kerjasama yang bagus..
k..aku nak cite dari awal... wedding ni berlangsung 8may... nak di jadikan cite hari wedding ni.. aku x sihat.. batuk... sebab minggu ni merupakan minggu final exam aku.. rehat n tido x cukup.. last paper habis 7may petang.. kamarul|asisstant photographer pegi amik aku kat shah alam mlm tu.. esok pg nye pukul 9 pg terus gerak ke bangi... mlm tu aku tido hanye 2 jam..(x dpt tido..batuk2) ... tp alhamdulillah. sepanjang majlis tu aku dpt jalankan tugas dengan lancar... sedikit pon x mengganggu aku... kamarul pon banyak membantu..
majlis selesai pukul3 petang... kami rehat sekejap.. 3.45 terus berangkat dari bangi ke putrajaya.. lokasi outdoor shooting kami kali ni.. dalam perjalanan yang singkat tu.. langit dah mendung.. tanda-tanda nak hujan.. mase kami sampai di padang kat putrajaya tu.. nasib baik semapat shoot kejap.. and bergegas ke lokasi seterus nya... time ni hujan da turun... so.. banyak pose yang aku da plan x dapat nak teruskan.. hanya buat apa yang termampu.. so... pose banyak di buat bersama payung.. nasib baik aku bawak pelbagai jenis payung.... SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN....
alhamdulillah.. dapat juga settle kan shooting outdoor utk SYAHADA|SOBREE...

1 comment: